Llista d’activitats dirigides:

CYCLE TRIATLÓ
Sessió de ciclisme indoor intensa pensada per triatletes i ciclistes.

CYCLING
Sessions basades en la realització d’exercici físic sobre una bicicleta estàtica al ritme de la música, incorporant canvis de ritme, amb l’objectiu principal de desenvolupar la resistència aeròbica.

ABD/ GLUTIS
Sessió de 25′ destinada a tonificar i enfortir intensament glutis i abdominals.

ACTIVE ABD

BODY PUSH
Programa d’exercicis simples orientat a millorar la força i la resistència muscular mitjançant un entrenament que combina la música amb l’ús de les barres i discos.

EN FORMA
Sessió de condicionament físic de baixa intensitat, baixa dificultat i baix impacte, en la que combinen fases d’exercicis aeròbics amb entrenament localitzat.

TONO PILATES
Sessió de tonificació que utilitzant les bases i els fonaments del mètode pilates ajuden a millorar el control dels moviments i a corregir desequilibris musculars.

TOTAL TONO

VITAL TONO
Sessió d’entrenament d’intensitat mitja que combina treball cardiovascular, tonificació i mobilitat articular, per poder millorar la condició física general.

VITAL TONO STEP
Sessió d’entrenament d’intensitat mitja que combina treball cardiovascular, tonificació i mobilitat articular, combinat amb l’step per poder millorar la condició física general.

JIU JITSU Infantil
Arts Marcials infantils de 6 a 14 anys.

M. SPORT infantil
De 6 a 14 anys. Sessions de jocs pre-esportius que prepara als nens/es per a la pràctica de qualsevol esport i els hi incrementa una serie de recursos físics que els hi permet desenvolupar-se d’una manera més efectiva en l’activitat física.

AEROBIC X STEP
Sessions a on es realitza una gran activitat cardiovascular amb coreografies de dance o step. Per desenvolupar la coordinació i el ritme.

CARDIO BOX
Activitat aeròbica d’alta intensitat en la qual es combinen tècniques i fonaments del box, kickboxing i d’arts marcials.

DANCE

STEP
Adequat per nivell avançat.
Activitat coreografiada. Es realitza pujant i baixant de l’step, al ritme de la música i amb gran diversitat de moviments.

ZUMBA´TS
Activitat pre-coreografiada, molt divertida i fàcil, que combina diferents estils de ritmes musicals.
Si t’agrada ballar aquesta és la teva classe!

BOSU

C. FÍSICS CIRCUITS
Sessions d’entrenament de circuits simples amb exercicis de tren inferior, tren superior i cardio, amb l’objectiu d’aconseguir un moviment eficient dels principals grups musculars.

CROSS TRAINING

FUNCTIONAL TRAINING
Entrenament global intervàlic en circuit, de intensitat de moderada a alta, amb exercicis multiplanars i multiarticulars dissenyats per millorar coordinació, agilitat, equilibri, resistència muscular i aeròbica, potència.

GLOBAL TRAINING

HIIT
(High Intensity Interval Training)
Sessió d’alta intensitat on es treballen els principals aspectes de la condició física: força, potència, i resistència muscular i millores cardiovasculars.

INTERVAL
Sistema de treball d’alta intensitat i molt efectiu amb step (sense coreografia) i altres materials. Els seus objectius són el consum calòric i la millora de la composició corporal mitjançant l’augment del to muscular i la resistència cardiovascular.

JIU JITSU

KETTLEBELLS

METABÒLIC TRAINING

PURMOTION

ASTHANGA IOGA

BALANCE
(Estiraments)
Sessió d’estiraments suaus on es combina el mètode Pilates, el ioga, el tai-txí i la relaxació.

BALANCE SENIOR

ESQUENA SANA
Activitat adreçada a abonats que tenen dolor o problemes d’esquena, o que simplement la volen cuidar.

FLOW IOGA

GIM. SUAU
Sessió única d’entrenament cardiovascular de baix impacte. Consta d’exercicis aeròbics, estiraments, movilitat articular, i equilibri, mitjançant combinacions de moviments molt simples. Especialment recomenada per a la gent gran.

HIPOPRESSIUS
Mètode de treball de la faixa abdominal que aconsegueix tonificar l’abdòmen, reduïr el perímetre de la cintura, millorar la postura corporal, prevenció d’incontinència urinària, etc.

MATT Pilates
És un sistema d’entrenament físic i mental creat a principis del segle XX. El mètode es centra en moviments controlats, molt conscients, i coordinats amb la respiració per crear un cor harmoniós i flexible. Tots els moviments s’inicien desde el múscul transvers de l’abdomen.

MEDITACIÓ

PILATES RENDIMENT
Sessions de pilates pensades per a persones amb bona codició física que volen millorar el seu rendiment i prevenir lesions esportives.

PRE Pilates
Pilates d’iniciació.

TAITXI
Sessions basades en la realització de moviments harmònics i fluids, coordinant respiració, concentració i equilibri per estabilitzar les forces vitals de l’organisme.

YIN IOGA

AIGUA FITNESS
Combinació de totes les modalitats anteriors. Conjunt d’activitats físiques realitzades a l’aigua orientades a l’entrenament i al rendiment esportiu.

AIGUA GIM
Activitat aquàtica destinada a millorar la condició física mitjançant moviments que utilitzan la resistència de l’aigua en moviment.

AIGUA MATINERS

AIGUA POWER

AIGUA SALUT